Νέα διαφημιστική καμπάνια ετοιμάζει ο ΕΟΤ για το 2021 και προχωράει σε κλειστό spec για το δημιουργικό της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμό για το νέο έτος.
Σύμφωνα με το marketingweek.gr τρεις εταιρίες κατέθεσαν συμμετοχή εντός της προθεσμίας που ήταν η 15η Δεκεμβρίου, οι The Newtons Laboratory, Ogilvy και McCann. Είχαν κληθεί συνολικά πέντε διαφημιστικές εταιρείες, εκ των οποίων δύο απάντησαν ότι δεν θα συμμετέχουν. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες του marketingweek.gr, οι παρουσιάσεις για το spec έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και η επιλογή του ΕΟΤ αναμένεται να ανακοινωθεί πριν το τέλος του έτους.
Η καμπάνια αφορά το 2021 και θα τρέξει, αν όλα κυλήσουν σύμφωνα με τον σχεδιασμό, από τον Μάρτιο. Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα «τρέχει» καμπάνια καθόλη τη διάρκεια του έτους, και όχι μόνο σε επιλεγμένες περιόδους όπως ίσχυε μέχρι τώρα.
Ο προϋπολογισμός για το δημιουργικό σκέλος ανέρχεται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε 75.000 ευρώ ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός της καμπάνιας που θα τρέξει το 2021 ανέρχεται σε 8 εκατ. ευρώ.
ΠΗΓΗ : marketingweek.gr