Image default

EΟΤ: 8 εκ. ευρώ η διαφημιστική καμπάνια για το 2021

Νέα διαφημιστική καμπάνια ετοιμάζει ο ΕΟΤ για το 2021 και προχωράει σε κλειστό spec για το δημιουργικό της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμό για το νέο έτος.

Σύμφωνα με το marketingweek.gr τρεις εταιρίες κατέθεσαν συμμετοχή εντός της προθεσμίας που ήταν η 15η Δεκεμβρίου, οι The Newtons Laboratory, Ogilvy και McCann. Είχαν κληθεί συνολικά πέντε διαφημιστικές εταιρείες, εκ των οποίων δύο απάντησαν ότι δεν θα συμμετέχουν. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες του marketingweek.gr, οι παρουσιάσεις για το spec έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και η επιλογή του ΕΟΤ αναμένεται να ανακοινωθεί πριν το τέλος του έτους.

Η καμπάνια αφορά το 2021 και θα τρέξει, αν όλα κυλήσουν σύμφωνα με τον σχεδιασμό, από τον Μάρτιο. Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα «τρέχει» καμπάνια καθόλη τη διάρκεια του έτους, και όχι μόνο σε επιλεγμένες περιόδους όπως ίσχυε μέχρι τώρα.

Ο προϋπολογισμός για το δημιουργικό σκέλος ανέρχεται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε 75.000 ευρώ ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός της καμπάνιας που θα τρέξει το 2021 ανέρχεται σε 8 εκατ. ευρώ.

ΠΗΓΗ : marketingweek.gr

σχετικα αρθρα

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε συσκευές, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για τους σκοπούς που περιγράφονται παρακάτω. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας για τους εν λόγω σκοπούς. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε κλικ για να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας ή να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτή την επεξεργασία. ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ Περισσότερες Επιλογές